2007-12-10 21:12:48

Herre jösses så fräckt! ♥

När lille Emil en dag öppnade dörren till badrummet visade det sig att mamma stod där och drog pappas snopp fram och tillbaka. Emil undrade på barns vis vad hon höll på med.
- Jo du förstår, pappa har blivit lite rund om magen den senaste tiden, så jag släpper bara ut lite luft ur honom.
- Det är ingen ide, sa Emil, för så fort du har åkt till jobbet kommer grannkärringen och blåser upp honom igen.



Det var fullt ös på sexshowen.
När den var slut hördes inget bifall från publiken så tjejen tog micken och sa:
- Var det så dåligt att det inte var värt en liten applåd en gång?
Då hördes en röst från bakre bänken:
- Det går inte att applådera med en hand!



A discussion in the immigration office at the airport:
- NAME?
- Muhjmatil Ahmed Khan.
- SEX?
- Three times a week!
- I MEAN: MALE OR FEMALE?
- Doesn"t matter. Sometimes even with camel...



Det var en kille som gick till tatueraren och bad att få en 100 kronors sedel tatuerad på det allra heligaste, men han tvekade och frågade varför.
- Jo jag har tre skäl. För det första så gillar jag att hålla i en hundralapp. För det andra så gillar jag att se pengar växa. Och för det tredje så vill jag kunna ge frugan en hundralapp då och då.


Kommentarer
Skrivet av: Fridah

** taack,och det ska jag göra :) natti

2007-12-10 21:28:09
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback