2007-12-18 21:26:03

Idag.... ♥

Kom vårat nya kylskåp och frys som vi beställt hem.....eftersom den andra frysen pajade.....så var det ett måste och dom var dock från 91.....så på tiden både för el förbrukning och annat......Men 17 000 kr ungefär kostade det..men men pengar är ju till för att rulla?

Annars då så har jag slappat en massa idag, det var ju det som var meningen med sjuksrivningen.....att ta allt i min takt, inte stressa, inte tänka på saker som är jobbiga....te.x Hjärtsjukdomar mm mm.....Ja svårt att släppa saker, men ibland ett måste....

Sitter just och kollar filmen Miffo på 3:an, tycker iofs inte den är spec bra, men i brist på annat så....
Här sover barnen och det är så underbart lungt och skönt...och om mindre än en vecka är det jul....hösten har gått så otroligt fort...nästan skrämmande vad tiden springer iväg. På gott och ont :)

Kom på att jag ska mejla en journalist ang ett arbete några damer har gjort ang mitt fall med Adam och sk lagändringar, totalt glömt bort det.....Nu är det gjort, tog en paus här ifrån och sände iväg det :)

Nje nu ska jag sätta mej och läsa en sak här :)

Men Du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback