2007-12-07 21:40:31

Ja vad säger man? ♥

Innan människor ska snacka skit om andra så borde dom rannsaka sej själva eller titta sej själv i spegeln.
Ganska intressant att en människa som är helt sne i ansiktet, ögonen sitter ojämt, ett är mycket större än det andra och sedan halvpuckel...lixom sitter och snackar skit om hur andra ser ut eller vad som helst om andra människor.
+ att människan anses vara bättre än alla andra, enligt mej, för vissa går ränderna aldrig ur och i dessa kretsar så godtas alla bara man följer mängden. Hans/hennes bakgrund är inte att leka med, ang drägg till människor.
Jag skiter totalt i att denna människan ser ut som hon/han gör, men man ska FAN aldrig döma andra människor eller behandla andra människor illa, men jag har förstått att denna människan gör detta för att rättfördiga sej själv, sitt psyke, pga sitt  yttre, dåliga självförtroende (Måste alltid se bra ut i andras ögon).
Alltså raka motsatsen mot mej!
Alla är vi olika, men man ska Fasen inte döma andra som jag skrev innan, ta sej en titt på sej själv istället för att klanka ner på andra människor!

Ja som ni vet så kommenterar jag alltid allt ärligt, sådan är jag och saker som jag tycker skriver jag också :)

Ska bli spännande att se vem som vinner Idol ikväll :) Bara kul att det står mellan 2 tjejjer tycker jag :) Jag personligen håller på Picasso!

Magenfluensan är så mycket bättre = borta nu :) Var ute idag för första ggn på flera dagar, passade på att klippa mej då också :)

Men Du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Kommentarer
Skrivet av: DagStjärnan

Ja de e skitjobbigt med folk som snackar en massa.
Vet exakt hur det känns..
Massor av kramar

2007-12-07 23:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback