2007-12-12 16:34:23

Jaha.... ♥

Nu har Per fått åka in till akuten med sitt hjärta...har tydligen ont kring hjärtat.....så vårdcentral hänvisade honom till akuten....ska bli spännande att se vad som är fel eller så är det förhoppningsvis inget fel på honom. Så han får komma hem ikväll. Men men bara att invänta och se vad läkare säger.

Nu är det barnen och jag ensamma här ikväll, funderar på vad vi ska hitta på :)
Ja bada älskar ju båda barnen så kanske ska sätta dom i baljan (Badkaret) :)

Men DU:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses!

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Hoppas verkligen att de inte är något allvarligt.
USCH, tycker det är så otäckt.
Vet ju att jag med borde gå o kolla mig, men jag drar mig för det.
Kanske inte bra om det skulle vara något, jag vet.
Kram

2007-12-12 19:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback