2007-12-17 12:13:44

jo...så är det....just nu....:) ♥

Idag var jag hos DR och vart sjukskriven i 2 veckor....pga det som hänt med Per och alla dessa sjukdomar som fördöljt oss denna hösten/vintern...så mycket skit man fått....så tydligen är detta med Per slut orken för min del.....Mår inte så bra just nu...Hoppas det förstårs i mina bloggar....måste åtminstone ta mej i kragen till nästa helg då det är jul...Men ibland känns det hopplöst..men skam den som ger sej....bara man får ta  ett break nu i 2 veckor och hämta kraft och energi så kommer man säkerligen må bättre sedan.....Hoppas jag....där är nackdelen med denna post traumatiska stress jag fick 2002 i kniv överfallet....kommer altid att finnas inget jag någonsin kommer bli frisk ifrån, däremot kan jag hålla det i schack.....så gott det går....Och söker jag DR i tid så vet jag att om ca 2 veckor så kommer jag må bra igen :)

Nu är jag inte deprimerad eller något, det behöver man inte får att må skit ibland......

Så trött bara.....innerligt trött....

Men Du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses!

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Hoppas nu då att du verkligen får vila upp dig vännen. DE e du värd.
Önskar bara att jag kunde göra som du, vara lika stark..

2007-12-17 20:27:09
Skrivet av: MrsChevelle

Kämpa på gumman, tänker på dig superduperkramar

2007-12-18 08:53:40
Skrivet av: Elin

Ja hoppas du kan vila upp dig nu, å att alla får ta nya tag sen.
*krama om*

2007-12-18 19:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback