2007-12-17 22:03:10

Man blir så ledsen... ♥

När man läser vad som hände denna lilla unga krabat : http://www.expressen.se/nyheter/1.972057/barnmordarna-jagas-pa-facebook

Delvis så förstår jag dom som fortfarande vill hämnas på dessa killar, men samtidigt inte....Kanske skumt att vara delad där i tänkandet. Men det är jag.......

Finns INGET som rättfärdigar försök till eller mord, misshandel eller vad det nu kan vara som barn absolut inte ska råka ut för. Och det gäller både foster och levande underbara barn......blir så hemskt ledsen och nråt då jag läser detta....2 år.....och vad ont den lilla måste haft innan han dog, vad han måste ha gråtit...varför hörde ingen? Varför ingrep ingen?
Gahhh mycket man vill ha svar på i ett sådant fall...så jävla hemskt...stackars pojkens familj.....och sedan nu efter alla dessa år får dom stå ut med detta igen.....

Hemskt....men världen är fan hemskt...Men jag tror att gärningsmännen kommer en dag få ett mycket strängare straff än vad dom fått i fängelset/samhället. Jag tror alla en dag kommer få stå till svars för sina handlingar i livet...och då är det en annan domstol än den vi betalar skatt till!

Men Du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Kommentarer
Skrivet av: Elin

Men fy för fan!!!
=(
Blev rent ut sagt chockad, hur fan kan man göra nåt sånt? Hur kunde dom och vid sin ringa ålder, även dom barn!

2007-12-18 19:25:51
Skrivet av: DagStjärnan

Jag minns fan när de hände.. USCH. Ryser nu när de tankarna kommer tillbaka.
Som Elin här över skriver, de vara bara barn själva. Jag är nästan säker på att de DÅ inte visste, inte förstod vad de faktiskt gjorde.
O jo Jag tror de fått sitt straff, de kommer att få leva hela sitt vuxna liv med vetskapen av att de haft ihjäl ett barn, eller väldigt litet barn dessutom..
Tycker dock inte om att folk tar lagen i egna händer. Enligt mig så är man inte bättre själv då. Men ja de e då min åsikt.

2007-12-18 21:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback