2007-12-06 15:17:51

NU så... ♥


Mår jag så mycket bättre, idag har jag inte ens ont i magen, däremot diarre, men det är tusan så mycket bättre än att spy, enligt mej då :)
Så det är helt klart en fördel :)

Idag ska jag friskskriva mej från imorgon eftersom jag är ledig imorgon fram till söndag, kan lika gärna friksförklara mej då trots diarre :)

Idag har jag sovit, inte sovit en blund inatt pga magsmärtor och pga att Per snarkar som bara den :)
Men men 2 tim sömn sov jag igen hela förmiddagen :)

Nu ska jag sätta mej och slappa i soffan igen som igår för att bli kry ordentligt.

Men Du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses!

Kommentarer
Skrivet av: DagStjärnan

Hoppas att du blir piggare snart. Inte skoj alls att må dåligt.. På något plan.
Kram

2007-12-06 18:08:58
Skrivet av: vickan

Tack snälla vännen :) kramizzz

2007-12-06 19:50:06
URL: http://vickanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback