2007-12-09 15:22:14

Shoppat! :) ♥

Nu är man hemma efter shopping runda eller vad fasen man ska kalla det :)
Hittade en Mirielle dammsugare till David i liten modell, han älskar våran stora så bättre han får en liten söt sådan :)
Ja pengar har man bränt idag, men vad tusan gör väl det? :)

Jag blir så imponer i vilken låssas värld av lögner vissa människor lever i :) En människa anser att jag ``stör`` henne, men HON mejlade mej igår, här kommer mejlet:

Hej

Alltså, jag vet inte varför jag ens skriver till dig. Det är väl helt
onödigt egentligen. Men jag känner att jag bara måste.

Har fått veta att du skrivit om mitt utseende i din blogg. Får man fråga
VARFÖR? Att du sårar en människa har väl aldrig fallit dig in. Att du
förstör en människas dag och helg har du väl inte ens tänkt på, och även
om du tänkt på det så struntar du väl fullkomligt i det kan jag tro.

Vad är det nu jag gjort? Varför kan du inte lämna mig och min familj ifred
en gång för alla? Jag lämnar ju DIG ifred, så varför inte göra detsamma?!

Jag har aldrig berättat för dig om min uppväxt, hur jobbig den varit. Jag
har aldrig känt att det var rätt att göra det. Den känslan var nog rätt,
för det är inte många jag känt så mycket förtroende för. Och jag ska inte
göra det nu, för jag har ingen lust att bli uthängd i din blogg.

Personen retade sej på detta inlägget som jag skrivit i min blogg:
Jag skiter totalt i att denna människan ser ut som hon/han gör, men man ska
FAN aldrig döma andra människor eller behandla andra människor illa, men jag
har förstått att denna människan gör detta för att rättfördiga sej själv,
sitt psyke, pga sitt  yttre, dåliga självförtroende (Måste alltid se bra ut
i andras ögon).
 
Sedan skriver personen så här i sin blogg (Olika citat nu då):

Nu har jag sovit på saken och har beslutat mig för att inte sätta lösenord på bloggen. Varför ska jag behöva dra mig i skymundan pga att en viss person inte kan låta oss vara ifred? Nä, jag tänker fortsätta skriva här, och för den som stör sig på innehållet (och MIG) så är det inte tvunget att läsa. Så var det med den saken.

Ganska skrattretande att MÄNNISKAN tar åt sej av ett inlägg som jag skriver och sedan väljer ATT mejla MEJ och SEDAN ha mage att påstå att det är JAG som stört henne! :) Och att FOLK tar åt sej personligt av saker man skriver, mycket intressant, men denna personen är så full av INTRIGER så dettavar INGET nytt för mej eller ER andra jag pratar med :)
Jag skakar av mej, bryr  mej inte för den människan är så bortgjord i mina ögon så jag har ingen empati för henne alls och ta åt sej så, finns det inte många människor som kan stämma in på det jag skrev?

Ja vissa dom ska VISST bråka om allt och sedan SKYLLA på att dom blir störda när DOM  själva har TAGIT 1:a kontakten, tyvärr kan jag inget annat göra än att skratta :)

Tar man själv kontakt med människor och sedan sitta och LJUGA att dom stör, trots att det finns bevis på det visar också hur låg människan är :)
Jag tycker faktiskt detta är så roligt....Ringaren i Notre Dame! :)

Ja nu ska jag slå in Pers julklappar, har inget annat för mej nu då David sover, så hoppas jag grannarna kommer in med sin söta nyfödda bebis sedan :) Vi är alla så nyfikna på den lilla killen :)
Köpte kläder åt han på shoppingen idag också..lätt att skämma bort sådana där små :)

Men Du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback