2007-12-10 20:12:09

*skrattar* ♥

Idag har jobbet gått av bara farten och fort :)

Kul med människor alltså, folk som ser ut som ringaren i notre dame klagar på att eller den personen vill inte se ut som en valross efter 34+ *skrattar* Ja se där, jag är överviktig tar absolut inte åt mej, däremot brukar jag säga så  här om människor som klagar på andras vikt : Du är FUL, men VI överviktiga kan Banta! :)
Tycker den är så jäkla bra alltså den stämmer  så underbart i dettta fallet. ögon som hamnat helt fel i en människas ansikte och sedan puckelrygg och ganska stor mage själv och sådant, klart som sagt lätt att gömma sej bakom en skärm och aldrig visa hur man eg ser ut :) Utseendet bildar jag på en människa genom dennes GODHET, beteende mm mm :)

Ja säger som jag alltid gjort, man ska inte kasta sten då man sitter i glashus :) Men vissa människor lär sej aldrig. Tur som sagt att allt denna männinskan skriver betyder nada för mej och skulle aldrig ta åt mej personligt av vad personen skriver, däremot känner jag flera överviktiga där jag bor som skulle börja gråta då dom läser vad människan vräker ur sej.
Ska nog visa in dom på hennes sida så får dom skriva j till henne vad dom tycker :)

Nu vill jag inte bli hänvisad av in till hennes blogg mera , ni är ju ett fåtal som ber mej gå in och kolla allt patetiskt :)
Som jag skrivit innan så bryr jag mej inte, låt henne såra andra människor som bryr sej istället och säger ifrån, hennes val, inte mitt och kommer aldrig mera bli :)
Så snälla ta det med henne ifall ni blir irriterade på va hon skriver, jag skiter i nada som sagt, nu låter jag som en upprepande grammofon :)

Den människan här avslutat kapitel för mej och hon kommer en dag få stå till svars för hon hon behandlar andra människor :)

Gahhhh nu är det snart sov dags här ska bli skönt att nana kudden :) Och ta tag i en ny underbar jobbar dag imorgon :)

Ha en fin kväll mina vänner :)

Men Du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback