2007-07-23 22:46:59

TjoHo :) ♥

Nu vare länge sedan jag skrev här va.....har annat för mej, tex ta hand om mina barn, Lunar ja och mycket annat som tillhör hemmet också....:P
Jag har ikväll vaxat mina ben, helt oki, men ganska ont....men fasen så mycket bättre än maskinen som jag har, som också drar håren upp från roten....Men trots det ska jag köra  den maskinen i morgon på benen också....lika bra att gardera sej :P
Vad har hänt.....vet i tusan faktiskt...Livet har sprungit på i sin gamla takt och David har iofs gått ett tag nu en månad så där, så sött när dom stollar runt på 2 ben istället för att krypa...dom blir ju så stora på en gång....
Ja snart ska vi på semester, men det kommer att uppdateras efteråt....pga våran säkerhet....
Ska göra ett mycket spännande besök hos andra människor som är brottsoffer....och har genom gått ett helvete rent ut sagt. Uppdatering kommer efter semestern eller under den :P
Jaja nu ska här sovas...är Mia nöjd nu och alla andra också för den delen? :)
Vickanen Lever och har hälsan :P
Sov så gott alla blogg läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback