2007-07-26 09:12:57

Tjosan Igen då rå :! 4/8-12/8!!! SEMESTER :) ♥

Först och främst ska jag vara lite spydig.....skit dras till skit....tänker inte inveckla mej mera i det, utan det gäller människor också....hehehe sedan får NI tolka det hur ni vill :P
Åhhh snart dags för våran semester.. 4/8-12/8!!! SEMESTER :) ska bli så förbannat skönt och behövligt att komma här ifrån....Åker tidigt på   lördag morgon den 4/8, ska ju som sagt möta andra brotts offer den dagen...och förhoppningsvis våran bäste vän också....i Sthlm, det kan jag berätta utan omsvep :P
Kommer bli en lång skön semester ska avnjutas i lugn och ro hoppas jag....mycket att göra samtidigt  med alllt som ska hittas på och alla vi ska träffa, men det är värt varenda minut :) Ska bli så kul med allt och samtidigt spännande med andra saker och nya människor jag ska möta :)

Kram på er mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback