2007-06-03 12:51:22

Nu har dagen.... ♥

Nu har dagen börjat hära, är inne på andra tvättmaskinen som snart är klar....:) barnen sov till hela 09:30 idag...helt underbart eftersom natten inte var allt för kulig....
Per drog iväg med barnen till lekpark och en sväng på stan, så jag fick dona ifred i en timma eller en och en halv timma, kanske mera, för när man donar på själv så hinner man inte kika på klockan, åtminstone inte jag...Och idag ska jag försöka hinna, eller ikväll att få in lite foton här på barnen, har så mycket bilder så jag vet inte vart jag ska börja att rodda i alla kort.....har inte ens visat ett ända dopkort....offentligt :) Dags nu kanske för det var ju länge sedan dopet var, men men vänta tiden kommer (hoppas jag) När man får tid med sådant...*ler*
vart konfundersam inatt polisen åkte förbi här nere på våran gata inatt, kanske är det någon av dom snälla poliserna som kikar till oss, det finns ju en del gulliga sådana här....har ju träffat dom flera ggr och dom flesta är schyssta......dom är ju människor dom med, som verkas glömmas bort ibland och glöm INTE människan är inte fullkomlig, vi ska kunna göra våra MISSTAG i livet och sedan ska man då kunnas förlåtas eller att man går vidare om man inte kan förlåta! För alla ggr kan det inte vara lätt att förlåta, men att fastna i den och bli bitter är inte heller bra....
Tänk värda ord kanske?
Ha en underbar dag vänner:)
Kramiz
Vickan


Kommentarer
Skrivet av: mia

hihi jag har sett foton från dopet.. hihi de ru :P

2007-06-09 21:23:17
URL: http://dopad.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback