2007-06-10 10:51:15

Såkan det vara! ♥

Livet är inte en dans på rosor och jag tänker inte försköna mina  bloggar ang mitt privatliv här. Avskyr när det sitter folk i sina bloggar eller berätttar ja hur det nu kommer fram hur lyckligt deras liv är...INGEN människa lever i ett 100% lyckligt förhållande, alla förhållande har sina fel och brister, men folk som inte kan se det eller bludnar för det behöver hjälp anser jag, likaså dom som säger att dom aldrig bråkar...Bullshit säger jag då, man kan inte ALLTID vara överens...däremot behöver det ju inte bli stor gräl, men oense är ALLA någon gång.
Så trött på dessa människor som förskönar sitt liv utåt och allt är alltid så jävla bra...vakna upp va, det finns en verkligehet och den lever vi ALLA i.
Alla människor har fel och brister (jag står då för alla mina) och pga så kan man ju också bli oense,...
Penga fråga är också tyvärr en stor orsak för par i förhållande att bråka, sedan sömnbrist, en kanske springer på krogen för mycket, ingen egen tid som par när man fått barn, det är bara den ena som sköter allt hemma......ja det finns så jävla mycket att kunna bråka om...Visst ska man inte måla fan på väggen jämt och bli osams, men visst kan det vara förbannat skönt att få skrika och svära av sej emellanåt. Ni som TROR att ni äär lyckliga jämt kommer en dag vakna ur den dvalan och sitta där helt oförstående....den dagen det går  upp för  er att man kan inte vara lycklig jämt.
Och skulle man inte ha dåliga tider i ett förhållande/livet, hur ska man då kunna uppfatta & uppskatta dom fina tiderna man också har i sitt förhållande/liv.

Sedan ni dårar som sitter & skriver bloggar på nätet och sedan klagar på att andra läser dom & anser dom snoka, snälla skriv pappers dagbok. Bloggar på nätet som man skriver öppet är ju till för allt & alla att läsa.
Skulle nu någon vara inne & läsa min blogg för att snoka så e jag hedrad att personen ens lägger ner denna tiden på mej och nu måste snoka på mitt liv, Wow jag är intressant & nyfikenhets väckande = hedrad :P

Kommentarer
Skrivet av: AndersElskling

Så jäkla bra inlägg !!!! Håller med dig till punkt å pricka :)

2007-06-12 10:13:46
Skrivet av: DagStjärnan

Ja visst kan de var så. FAST vissa saker skriver man ju även om man inte vill att alla ska läsa det.. :-)

2007-10-03 10:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback