2007-06-03 01:14:41

Snarkningar!!! ♥

Jag var förbaskat trött när jag lade mej för mindre än 1 timma sedan....men efter 10 min så kommer jag på att en person ej hjälpt till att plocka bort vardagsrumsbordet, eller sakerna som stog där....Och efter det så lägger jag  mej naturligtvis....då tar det ca 5 minuter innan det börjas snarkas.....Jag vet att personen inte kan rå för detta och han har sökt för det, men jag känner att detta är skit....som att man inte orkar mera.....blir så jävla trött, för det slutar med att jag blir uppe hela natten nu, detta trots att jag DUNKAT han i ryggen flera ggr, rättare sagt 3 ggr.....
Jag vill sova!!!!
Vissa nätter som igår ssov han i soffan....när det passar honom känns det som, sedan när han snarkar och man säger åt honom så struntar han i det, När jag nu gick upp vaknade han till men TROS det att han gick upp och lade sej i soffan, nje FAN heller, här är det jag som sitter....En trött och minst sagt förbannad Vickan.

jajaja mitt liv är underbart, imorgon har man 2 små ungar att ta hand om, städning och bråte som ska bort från ett ställe som legat LÄNGE NU!
Jajaj nu ska denna trötta förbannade Vickan hitta på annat se tv eller något.....
Vi hörs när vi hörs, vi ses när vi ses !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback