2007-06-05 22:44:48

Tjosan I Trosan :) ♥

Huga mej, idag har vi vart ute hela förmiddagen nästan....vid 13 tiden valde vi att gå in mina söner och jag...den lilla skulle sova och den stora ville spela x-box.....så han och jag spelade en bra stund tillsammans....:)
Sedan sa jag åt honom att nu måste mamma vila en stund och lägga sej och läsa på sängen :) Men efter 10 min bara att gå upp, får läsa en annan dag helt enkelt, för just då hade stora sonen en massa att säga :)
Dottern kom hem vid 15:30 tiden, jäffla skit unge, smällde i dörrarna och var skit sur...trodde lilleman skulle vakna, men tack & lov så fortsatte han nana :)
När lille plutt vaknade fick han mat och vi fikade på kladdkaka :) Sedan gick vi ut och lekte i solen i ett par timmar :) sedan in och börja med nattningar, bad mm mm..fan va tiden går fort på kvällen :)
Men nu ska jag snart nana kära läsare, ha en bra natt, för det ska jag ha :P
Kramiz vickan

Kommentarer
Skrivet av: mia

haha spelardu x-box,,,?!
haha

2007-06-09 21:21:14
URL: http://dopad.webblogg.se
Skrivet av: vickanen

Yepp, spelar x-box :)

2007-07-27 09:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback