2007-06-09 22:51:25

Wow.... ♥

Ikväll e  jag verkligen seg....funderar på när jag ska få egen tid till mej själv...har fått höra från flera kloka huvuden att jag lär kuta in i den berömda väggen om det fortsätter som det gör...
Min dag:
7-8 Barnen vaknar och är  piggelina, ibland vaknar dom tidigare.
9-10 käkar någe lätt med barnen.
10-11 lek med barnen
12-13 lunch.
13 -14 sover David, då är det Adam som söker min uppmärksamhet.....då brukar vi spela x-box eller annat spel.
14-15 mellan mål.
15-16  lek med barnen och börja med middagen.....Sandra brukar komma hem under denna tiden också.
16-17 Middan blir klar och ska intas.
17-18 lek med barnen, börja plocka undan, förbereda nattning.
18-20 börjar ofta med bad, sedan äta något (kvällsmat) sedan ser Adam en film & david lekt en ssstund själv på golvet.
20-? så har man ledig tid....men orkar man dra iväg då??? nej då e man helt slut....jag har alltid barnen omkring mej, på dagarna hinner jag inte ens gå på toa ibland....
jaja det är säkert inte bara mitt liv som e så förbannat inrutat....eller jag har inget liv.....ibland känns det som man är fast i helvetet och inte kommer loss, men får man vara ifred en stund då så brukar man känna sej bättre och få mera ork....Men jag vet....jag är varnad från flera håll...väggen kan vara närmre än jag tror.....
Tyvärr går dessa mönster inte att bryta....pga orsaker som jag inte tänker gå in på här....
jaja under dessa tider som jag skrivit så byter man blöjor.....byter fler ggr på David, Adam kan ha kissat igenom (han glömmer ibland att gå på toa när han leker), ja inget oväntat får  hända för då försvinner den inrutade dagen...:(
Och till sist alla ni som varnat....jag vet att dörren är nära...
Imorgon ska det börja skyfflas jord då David sover....annars lär det ta 14 dgr MINST innan det händer något!
Sov så gott alla blogg läsare.
kramiz
vickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback