2007-11-01 06:39:02

David....:/ ♥

Måste göra ett tillägg, tycker så jäkla synd om David alltså.....han inhalerar pga att han piper nu, han har alltså asmta och varje gång är en kamp......han blir så ledsen stackar, få en mask framför ansiktet och förstå att det är för hans skull... & 2 olika medicinder ska han ha  också.... så man upprepar det 2 ggr....det är tusan inte lätt....hade han vart större hade man kunnat förklara, men inte lätt då man bara är lite över 1 år.....tycker så synd om mitt lilla hjärta.....

Nej nu dags till jobbet :)

Hörs när vi hörs, ses när vi ses :)

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

jag känner en som okcså måste ge samma sak till sin dotter .. och hon är 3 år ... och haft det sedan hon var liten... då var det jätte jobbigt för henne hon bara skrek när hon skulle få den.. men nu verkar det gå bättre..
hon skriker inte längre... hon har accepterat det....! så jag tror att med tiden så kommer även DAvid att acceptera det.. jag föstår att du tycker att det är jobbigt..

2007-11-01 10:49:26
Skrivet av: Elin

Fy vad jobbigt....
Men jag tror han kommer att acceptera de mer och försåt när han blir större, men han är så duktig.

2007-11-01 13:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback