2007-11-02 21:45:21

Fredag kväll = Vila.... ♥

Nu när ungarna sover, så skönt så...bara sitta och vara, det mår man bra av måste jag säga....Men ikväll finns en sak som är skit jobbig...och det är att jag längtar till Emma, Åsa & Daniel och alla, alla andra...all denna gemenskap dom har nere hos sej...saknar det verkligen.....Men men Sandra och jag ska snart ner på Spa igen....ska bara kolla då jag kan få semester och allt ska passa in då Per också är ledig.

Nu låter jag så där klagande, inte min mening utan vill bara berätta att jag saknar vissa människor....just nu som kan vara en nära....man lär sej som sagt vilka ens vänner är..saknar andra människor också....men just nu hade jag velat bolla med Emma & co ang saker man känner och tänker och har funderingar på och hur man kan försöka komma på ett bra och annat tänk....det handlar om jobbet ska jag tillägga....inget allvarligare än så :)

Nu har Sandra, Adam och Per halsfluss igen. Per han känner inte ett dugg när han har det...skumt...men sant...Sandra får ont stackars....Adam har ju inga mandlar så han får det lindrigare och David när han får det slutar bara äta, men peppar, peppar så har David och jag inte fått det, men pga att dom andra har det så har vi fått medicin också...jag hade ju nyss körtelfeber också så skönt att slippa att halsflussen bryter ut på  mej och David och stoppas innan den ens är i kroppen......Men nu jäklar om vi inte blir av med skiten....:)

Jag är så sugen på någe gott just nu jag, men tusan när man inte vet vad man är sugen på..*Muttra* :)
Finns ju massa godsaker från Tax Free när jag flög hem från Knutby, men inget som lockar.....+ att jag äter så mycket mindre god saker nu mot innan och dricker knappt ingen läsk alls.....pga att jag bytt ut det mot vatten och läsk i veckorna är nu förbjudet i detta huset sedan ett tag tillbaka...enbart helger som gäller.

Hmmm Per ligger och slö sover i soffan och jag sitter här och samtidigt smsar Emma vännen.....och berättar vad man saknar dom :)

Sängen är renbäddad mesta dels av tvätten är tvättat, ska bara ta våra lakan imorgon och sedan slipper man mera tvätt i helgen, urskönt :)

I veckan jobbar jag månd- onsdag kl 12:45-21:15 om då samtalen är slut.......annars kan det bli längre....:)
Sedan Tors-sönd är jag ledig, ska bli skönt, men Per är bortrest från Fredag-söndag kväll så det blir jag och barnen, men vad gör det, mysa med dom, länge sedan jag var själv med dom eftersom jag jobbar så mycket :)

Nje nu ska det kanske nanas snart känns som det skulle behövas och jag hoppas på lite sovmorgon imorgon om David känner för det :)

Så nu ska jag sluta dravla :)

Hörs när vi hörs och ses när vi ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback