2007-11-10 21:45:04

Härligt! ♥

Har nu rensat ur Adams leksaks lådor, förstår inte vad mycket trasiga saker han hinner få jämt, men jag känner inget barn med så mycket bilar som den herren har........kastade en massa trasigt men ändå finns det så himlans mycket kvar :)
Imorgon är det Davids rum som ska rensas på leksaker han ``växt`` ur och som ska sparas :)
Blir ju en del nya till julen  eller många saker dom kommer få....hehe har inhandlat så mycket julklappar så jag vet inte ens om dom får plats med dom i sitt rum...hehe en Black & Decker snickar bänk med ALLT till :) Och en massa annat kul.
Sandras kan jag ju inte skriva här, hon sitter ju och tjuvläser mina bloggar jue :)

Åhhh nu ere så där skönt ungarna sover själv sitter man här och bara myser.
Imorgon ska det fortsättas att städas, tråkigt men ett måste för det är så dammigt tycker jag och när man ändå plockar ur saker från ungarnas rum kan man passa på att damma då kan man också dammsuga och skura golven!

Ungarna har också idag eller Adam har valt present till Farsdag....ska bli spännande..vad han anser om dom....:)

Förresten så är Geisha kanon gott :)

Nje nu ska jag fortsätta sitta här och njuta, bara en ledig dag fram tills man börjar jobba igen på måndag :)

Hörs när vi hörs, ses när vi ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback