2007-11-13 07:19:12

Ja men se på tusan :) ♥

En ny dag med nya tag alltså :)

Sitter nu på jobbet, klockan är precis efter sju och börjar som sagt inte förrn 09:30, men det är skönt som tusan att vara här nu, ingen annan här än jag just nu, man hinner kolla igenom alla sina kunder om det är något som ska fixas eller att kunden ska ha saker pålagda :)

Imorse när jag vaknade var jag så seg och ville absolut inte gå upp...morse är kl 05:45 då David vaknade :)
Men men skönt när man tagit stegen utanför sängen, då vaknar man till bara så där....underbart är det :)

Vid 8 tiden ska jag hjälpa en kollega med en kund, hon är ledig idag, men hade glömt det, sj är jag ledig på Torsdag, ska bli skönt.....:)

Regn, rusk och blask är det ute...lite tråk, men det vänder säkerligen, hoppas jag :)

Vill ha solsken jue och helst sommar året runt :)

Bara lite dravvel från mej denna tisdags morgon :)

Hörs när vi hörs och ses när vi ses :)

Kommentarer
Skrivet av: DagStjärnan

JA du här e de LITE snö ute på marken. Fast de kommer säkert att förvinna innan dagen e slut.
Hoppas du får en bra dag på jobbet..

2007-11-13 09:15:24
Skrivet av: Elin

Låter ju himla trevligt de. =)
Men visst är de skönt å vara först, så man kan ta de lugnt?

2007-11-13 17:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback