2007-11-01 06:27:21

Jaaa! :) ♥

Ska man skratta eller gråta igen??? JO man ska skratta åt sådan här och fortsätta tycka synd om folk som sitter på nätet för att jävlas med andra människor :

Postat av:

Ett bra "ordspråk" för dom som snackar skit om en: Till dom som snackar skit om mig, Tack för att jag får vara i centrum i erat liv.. :]

2007-okt-31 @ 21:17 Postat av:


man ska inte kasta sten i glashus

2007-okt-31 @ 21:19

Detta är inlägg jag fått i gästboken, stackars stackars människor....tycker så  synd om vissa, tur man har medlidande med andra människor!

Läste man gårdagens blogg så står det klart och tydligt att jag förr betett mej illa på nätet och dylikt till skillnad mot många andra människor så står jag för den jag är och vad jag gjort. Jag har absolut inte vart bättre själv, men det finns något som heter UTVECKLING Och utveckling med mej själv håller jag på med för jämnan på alla olika sätt.

Det är så roligt att få sådana här inlägg det visar hur låga människor är och ALLTID kommer att fortsätta vara och det mest roliga är att det BARA kan vara skrivet av 2 personer eller en av dom, ska kolla IP sedan och kolla upp det så man får fakta, lätt gjort :) Så återkommer jag mina vänner om det :)

Antagligen en f.d Nazist som påstår sej inte vara det längre med håller fortfarande på med det beteendet eller så är det en M som jag kommenterat bloggar hos, man får JU inte skriva vad man tycker om dennes bloggar för då får man  en utskällning eller sk uppläxning, ganska intressant att man skriver saker och sedan får inte människor kommentera eller tycka och tänka vad man vill om det som skrivs, så jäddra intressant, därför människan skriver bloggar? Ja skit samma skiter i vilket iofs för jag har nog med mitt liv och min familj, jobb mm mm :)

Jaja nu fick man sej ett Gott skratt innan jobbet, härligt :) Och jag står fast vid hur mycket jag tycker synd om dessa människor som beter sej så, vem tusan det nu än är :)

Så ja, vill dom tjaffsa så låt dom göra det mina vänner, jag vänder andra kinden till och tycker synd om dom :)

NU är det dags för jobb som vanligt denna vecka, tidig morgon  hela veckan ut :)

Hörs när vi hörs, ses när vi ses mina älskade vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback