2007-11-15 11:06:31

Jaooo ♥

Att prata med någon när man känner sej olustig och annat i jobb relaterande ärende är så underbart bara att få släppa allt vad man tycker och tänker med en människa som inte är involverad på något sett och man kan få saker att vända på sej och se det på annat sätt.
Inte att man ändrar sej hur man tycker och tänker, men vissa saker kan klarna i vad man tycker och tänker och vart man står i det hela och allra helst dagen efter då vissa saker hunnit sjunka in.....
Nu ska inte detta misstolkas, jag Älskar Mitt Jobb! Och är stolt att jag är anställd på detta företaget!
Och jag är glad att jag inte är arbetslös....och måste springa och stämpla eller som många av oss skyddade personer är ju förtidspensionärer, men så vill jag absolut inte bli......pga ekonomin blir ju skit då och sedan anser jag att jag kan arbeta och ska då också göra det :)

Tacka vet jag samtal där man kan ventilera! :)

Hörs när vi hörs, ses när vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback