2007-11-09 20:55:06

Mys kväll :) ♥

Med barnen har jag haft :)
Dom 2 st små Adam & David och jag har suttit här nere och käkat chips med dipp och varje gång Adam dippade så skrek David rakt ut, han ville ju dippa chipset PRECIS där Adam dippade :)
Dom är så underbart roliga ungarna :)
Fast har man myss stund så kan man dock inte slappna av utan det får man göra senare då dom hoppat in i sängen som nu då...sitter här med tända ljus och bara mår bra :)
Jag vet att jag upprepar hela tiden, men jag mår så oförskämt bra! :)
Efter spat jag var på så har jag kommit till insikt med både det ena och det andra och det var något jag måste göra för att kunna gå vidare i livet :)
Tänk om flera människor skulle våga att prova på saker och utvecklas med allt det goda i livet som finns att tillgå :)

Jaha nu ska jag fortsätta sitta här och mysa i min ensamhet, är ju ensam i helgen med barnen.
Ganska skönt det också, bara få vara själv :)

Ha en fin kväll alla mina vänner.

Hörs när vi hörs, ses när vi ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback