2007-11-02 05:54:24

Nu så :) ♥

Jag kommer ta bort alla opassande gästboksinlägg eller annat skräps som skrivs i min gästbok pga att jag vet att vissa va er mina vänner som tar illa vid sej!

Jag tycker att du eller du min vän, utan att skriva namn borde göra som jag : Tyck synd om människor som beter sej illa, det beror Alltid på något, alltså människan mår inte bra och har dåliga beteenden.
Så är det idag samhället är jobbigt att leva i och då mår många dåligt, jag har själv vart där pga att jag nästan vart dödad 2002 och min son också, men NU har jag börjat ta mej ur skiten med att må dåligt och Ingen kan trampa på mej längre eller behandla mej illa eftersom jag inte tillåter det längre! :)
Och beter sej folk så här illa på nätet så innebär det att människan måste hävda sej bakom en dator skärm och det är mäkta skrämmande, bakom skärmen = stor och får säga och göra vad man vill. Det är också ett sjukt och osunt leverne.

Man kan bara själv föregå med gått exempel så man kan visa att man är så jäkla mycket bättre själv och  det tänker jag göra och det kommer jag Alltid göra. För jag har nu som jag skrivit innan kommit så långt i livet :)

Idag när jag får frågan på jobbet hur jag mår, hehe får den frågan varje dag av kollegor så svarar jag :    Skkkit BRA :) 
För det är så jag mår nu när man börjar landa och hitta sej själv och förstå sej själv.

Fjäska för andra människor är något jag aldrig kommer göra, jag behöver inte bekräftelse genom andra att jag duger, jag skiter totalt i om någon ogillar mej för jag är jag och kommer alltid vara och kan man inte ta det så kan man vända och gå :)
Jag vill inte heller att någon ska fjäska med mej utan vara sej själv på alla sätt och vis, annars skulle det absolut inte fungera :)

Jaha tänkvärda ord innan kl 6 på morgonen :) Idag är det sista dagen innan helg, funderar på vad vi ska käka för gott ikväll, kanske Hemköps kyckling och potatis sallad? :) Eller deras Rostbiff, får se har inte bestämt mej ännu :)
Kanske ska kolla med familjen ang vad dom vill ha :)

Nu ska man börja göra ordning sej innan jobb :)

Hörs när vi hörs och ses när vi ses :)

Kommentarer
Skrivet av: Du vet VEM.. vill INTE skriva mitt namn..

Önskar jag var lika stark som du e vännen min..

Orkar inte säga emot, orkar inte ta mig ur, vet inte ens om jag vill ta mig ur.. Eller jo de vill jag på VISSA plan..

Kram

2007-11-03 13:40:23
Skrivet av: vickan

Hejsan vännen, klart du ska skriva anonymt om du inte vill berätta vem du är, för mej spelar det absolut ingen roll vet att jag känner dej och vet att DU kan komma ur det, men nu låter jag elak, det måste finnas en vilja....och jag finns mer än gärna där som hjälp för att hjälpa och det gör jag både för alla mina vänner och människor jag inte känner pga att borde ha partner som kan hjälpa en och här har du en, om du vill :)

2007-11-03 16:31:09
URL: http://vickanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback