2007-11-10 17:08:34

Sååååå tröttt!!! ♥

Jag vill bara leva mitt liv i lugn och roooooo och bara få vara med mina barn...varför i H-Vete ska andra människor ställa till det för en??
Jävligt bra fråga...enligt mej.......men något man aldrig kommer få svar på......och det vill jag nog inte heller veta....
Men detta har inneburit i mitt liv att jag avslutat relationer med vänner som ej var bra för mej.....för min egen del så kan jag sortera och känner mej själv så pass väl vid det här laget att jag vet vart jag står i livet och vad jag kräver och vad jag ger till andra!
Jag tar aldrig någonsin någon för givet och det ska ingen göra med mej heller! :)
Jag mår så bra idag, men ett råd till människor som ställer till skit för mej eller någon annan i familjen, dom kommer jag krossa i framtiden.
Jag tror vi alla är sådana, Vargmammor eller Vargpappor. Menar då föräldrar!
Folk som tar kontakt med människor dom förtalat så mycket eller bara avskytt och hatat och sedan kan sitta och snacka med dom som precis ingenting ha hänt eller bara visa sej vara falsk för att ställa till med intriger, det är skit! Det visar hur LÅG människan är som inte kan se andra människor ha det bra och må väl! Men kanske typiskt NZ drag?

Jag vill leva mitt liv I LUGN & RO; utan inblandning av skit och annat jävla dravvel!
Mitt liv har gått vidare och jag vandrar det på ett mycket bra sätt, med fast jobb, 3 barn, make, hus ja allt jag någonsin velat haft.
Iofs har vägarna dit vart krångliga, men det var DÅ DET! NU är NU! Varför se bakåt då man kan se framåt? :)

Hörs när vi hörs och ses när vi ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback