2007-11-07 10:13:08

*skrattar* ♥

Glömde ju göra tillägg igår ang jobbet, måste berätta hur väl en kollega känner mej :)
En va killarna hade donat i köket och han kom tillbaka till teamet och berättade:
- Nu har jag startat dískmaskinen.
Jag svarar:
- Vad duktig du är.
Han säger:
-Du säger bara att jag är duktig för att jag är man och för att smöra!
Hehhe jag log och skrattade för mej själv, för dom som verkligen känner mej vet att jag INTE smörar för NÅGON människa på denna jorden.
Heheh då ställer sej Marie upp på jobbet och säger:
- Victoria smörar ALDRIG för någon, och har aldrig gjort och kommer aldrig göra :)
Hahaha lite kul grej, för jag skulle aldrig ha smörat för någon....det faller inte min läggning att göra det, jag är inte sådan....:)
Kul att dom man jobbat med i flera år känner en så pass väl att jag aldrig skulle göra det :)
Ett gott skratt fick vi allihopa i varje fall :)

12:45 dags för jobb igen :)

Ha en fin dag mina vänner.

Hörs när vi hörs och ses när vi ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback