2007-11-08 20:27:37

Tjoho!!!!!!!!!!!!!! :) ♥

Nu  e man ledig här ett tag va...ända till på söndag, vilken underbar njutning att bara vara ledig :)
Tiill råga på allt så har vi beställt en semester på några dagar då vi är lediga.....här inom kort...helt underbart...Känns so livet är så mycket på + nu och man ska passa på att njuta så länge man kan :)
Även om man skulle komma in i en mycket mindre + period i livet så får man komma  ihåg att det är då man uppskattar livets goda stunder ännu mera :)
Idag gjordes det räkmackor så jäddrans gott, men man blir ju kanon mätt av en så det finns kvar till imorgon :)

Jaha vad ska man mera tillägga, jo dagen har gått underbart bra idag också :)

Hörs när vi hörs och ses när vi ses :)

Kommentarer
Skrivet av: Du vet VEM..

Så gott att läsa att du mår bra vännen min.
Själv e de lite upponer, fast de vet du ju redan.
Måste göra något, vet bara inte vad & hur än. De e ju en del som jag måste försöka få tillbaka först.
Kramar

PS: Skriver inte ut mitt namn just nu, vill inte att ALLA ska veta vem jag är OM någon skulle kolla.DS

2007-11-09 08:59:59
Skrivet av: vickan

Tjosan vännen, ja vet vem du Är :) Förstår att du väljer att inte skriva vem du är.....Mm men du vet att man kan bara själv ändra sitt liv i hjälp med vänner och sin egen övetrygelse :) *kramiz*
Jag finns här hoppas du vet det :)

2007-11-09 10:57:35
URL: http://vickanen.blogg.se
Skrivet av: Elin

Himlars va gott med räkmacka. =)

2007-11-11 18:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback