2007-11-04 15:50:44

Vilket klipp :) ♥

Idag var vi på Lindex som hade flytt rea....hehehe räknade ut att ordnarie pris på ALLA kläder jag köpte skulle gå på nästan 3000 kronor, men nu vart det 562 kronor, en vinter jacka till Adam tills nästa år för 69 spänn, byxor från 19 kronor och HÖGST 39 kronor.....vilka klipp alltså :)
Fick 2 bär kassar med kläder inte illa :)

Så nu e jag nöjd!
Hahhaha gjorde världens tabbe idag min klant, hade beställt nytt regn ställ och saker till våran grannes väntande bebis heheh det gick på 594 och jag mitt nöt satte in 5 594 *asg* Vad nervös man vart, tur som attan att jag köpt av denna damen innan och VET att jag kommer få tillbaka mina pengar :) Tur man kan skratta åt sej själv och hur man klantar sej :) NU ska jag säga att det enbart är nya märkes saker jag köper av denna damen...hehe har säkert gjort av med 5 000 kr hos henne redan, men va tusan gör det? :)

Nu håller jag på att tvätta upp kläderna som köpts, man ska alltid tvätta nya kläder pga att det finns kemikalier i kläderna :)

Jaja nu ska man fortsätta ha söndag här :)

Hörs när vi hörs och ses när vi ses :)

Kommentarer
Skrivet av: Elin

Jo precis, jag tvättar också alltid allt som jag köper nytt. Är de inte kläder, så är de sängkläder...

2007-11-05 13:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback