2007-11-12 08:09:54

Vissa saker påverkar en en massa som detta: ♥

http://www.alltombarn.se/aktuellt/flicka-skulle-gora-abort-stoppades-av-kommunen-1.3001

Adam föddes i vecka 31 och vägde 2100.....helt sjukt att man ens som förälder till denna flickan kan eller ens försökte gå med på detta.
Tack och lov för myndigheter ibland alltså :)
1:a ggn jag hyllar myndigheter tror jag :)

Ja skriv gärna och kommentera vad ni tycker mina vänner.

Nu sitter man på jobbet, börjar iofs 09:30 men skönt att komma in efter att barnen lämnats på dagis/skola.
Skönt att vara tidig och bara hinna göra saker man inte hinner annars :)

Ska ner och handla halstabletter och en cola light sedan inna jag börjar, har lite, lite ont i halsen idag :)

Men vad gör välan det, allt går över :)

Idag är en sådan där underbar dag igen!! :)

Hörs när vi hörs och ses när vi ses :)


Kommentarer
Skrivet av: DagStjärnan

Nä fy. De var bland de jobbigaste jag läst på länge.. De måste ju ha vetat om det tidigare. USCH va ledsen & arg jag blir..

2007-11-12 09:14:21
URL: http://dagstjarna.blogg.se
Skrivet av: Elin

Men hallå!!!!
Nog måste dom ha veta om det tidigare tycker jag.
Så tragiskt...

2007-11-12 13:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback