2007-11-24 12:06:36

Whooohoooooo:) ♥

NU jäddrar e julsakerna snart på plats för att invänta 1 advent :) Vi är på semester nästa helg så då hinner jag inte....Men nu jäklar så åker dom upp, inhandlade j kommer jag en massa nytt på förra årets jul rea, sedan kommer jag ta kort och lägga in här på min julstämning :)
Så underbart med julen, man mår ju så jäkla bra så här års...ända tiden som man verkligen njuter....tycker jag....= Jag älskar julen :)

Nje nu ska här fortsättas medans Per och barnen gör annat och är iväg :)

Hörs när vi hörs, ses när vi ses!

P.s vilken jäkla tur clowen Daniel åkte ur igår :) Då blir det så att det blir en 1:a & 2:a i kvinnlig regi....för Andreas kan absolut inte slå någon av dom......vad jag tror i varje fall...iofs ett under att han fortfarande är kvar, hade han som favorit innan, men tyvärr tyckt han blitt sämre och sämre!

Nej Nog nu + att jag antagligen retar nog en del människor till gallfeber med mitt sista inlägg :) Men som vanligt så berörs jag inte av vad andra tycker i sådana lägen !

Nu, Hörs när vi hörs, ses när vi ses!

Kommentarer
Skrivet av: Elin

Nej men de är ju så. =)
Dock var han min favvo, bjöd verkligen på sig själv. Men det är ju så här det kan vara, så vi får se hur det går i fortsättningen. Verkligen spännande nu. Gillar dock inte Amandas sätt, eller henne som person men vissa bra grejer har hon gjort i IDOL, så det kan mycket väl stå mellan Marie och Amanda å då håller jag garanterat på Marie.

2007-11-25 21:42:36
Skrivet av: Angeline FoxyLady

Älskar julen jag med =D

2007-12-03 11:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback