2007-10-30 18:00:32

Blir så glad :) ♥

När man får höra att man retar sej på en människa som jag absolut inte retar mej på, jag tycker där emot synd om den människan en helt annan sak :)   Citera min egen blogg från igår:

Nog om detta, jag tycker så synd om en människa som sitter i sin blogg och tjatar då och då om att det är mycket man ska höra innan öronen ramlar av och sedan skriver att man kan få sej ett skratt för mindre, jag säger då bara en sak ang det och det är att hennes Nazistiska takter sitter verkligen i ryggraden på henne ännu! Sitta och skriva och berätta att man förlöjligar saker man hört, det är skrattretande och visar vad låg den människan är, det hon tycker är så skrattretande kanske är väldigt viktigt för någon annan, jag och många med mej i min blogg är mycket förundrade hur folk förlöjligar andra människor, va tusan är man vuxen eller ett barn? Ja eller kanske bara Nazist, ja dom visar ju sin dumhet i att bara ha sitt tänk!

Bara att förstå, vissa ränder går aldrig ut ur vissa människor !

Härligt att nu människan tror att jag retar mej på henne för det är det sista jag gör :) Skillnad på att reta sej och tycka synd och och sedan är det ju så att jag skriver precis vad jag VILL i mina bloggar och det kommer jag stolt fortsätta göra, sedan får vissa människor ta det precis som dom vill och tolka det på sitt sätt, det skiter jag totalt i :)

Är så stolt över mej själv att jag kommit så långt att jag kan tycka synd om människor istället för att reta upp mej eller avsky dom, vem kan inte göra annat än att tycka synd om en människa som påvisar Nazistiska drag? Men som sagt personen har ju vart det och vissa saker går nog aldrig ur eller vissa människor utvecklas nog aldrig.

Jag vet vart jag är på väg i livet och jag utvecklar mej hela tiden både  på jobbet och privat och det kommer jag fortsätta med :)

Nej nu tusan så ska det göras annat kul :)

Love u my friends och vi hörs när vi hörs & ses när vi ses...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback