2007-10-26 07:08:12

Borta i Helgen! ♥

Ska på Spa jag, först ska jag på en familje angelägenhet som jag inte kommer skriva om här. Sedan så ska jag på SPA!!! Så underbart skönt, inga barn.....bara JAG, inte mamman inte makan inte den jobbande UTAN JAG Vickan ska iväg och SPAAAAA :)
Ska bli skönt med ändå oroligt att lämna barnen så där...inget vanligt här att jag är borta så........Men det ska bli underbart skönt :)

Ha en fin helg ALLA mina vänner :) Kommer inte hinna skriva här mera innan jag åker i eftermiddag :) Jag ska ut och FLYGA!!! :)

Hörs när vi hörs, ses när vi ses :)

Kommentarer
Skrivet av: Elin

Hoppas du får de innerligt skönt och härligt på ditt Spa. =)

2007-10-26 21:49:12
Skrivet av: DagStjärnan

Fatta att jag e avis på dig.. Skulle vara så gott att få blir bortskämd på de sättet..
Men du e värd de gumman..

Kramar

2007-10-27 09:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback