2007-10-06 21:46:45

David...... ♥

Är för jäkla rolig......han kom i morse med sina skor i handen och sa Brum, brum.....då vill han ut och åka bilen...hehehe :)  Så sött måste ses för att upplevas på rätt sätt :)
Mamma
Pappa
Adam
Jajja = Sandra
Blomma
Lampa
pippi = fågel
Kisse = Katt
Vovve = Hund
Titta, Titta där
Där
Tack, han tackar ALLTID då han får något och det ordet kunde han innan han var 1 år.
Likaså Mamma & Pappa.
Äta har han sagt lika länge som Tack....Har glömt en massa ord.
Just nu är det Mamma, Pappa blomma, lampa och brum brum som är dom viktigaste orden.
Titta där är också kanon viktigt...eller Lampa där sägs ofta likaså Blomma där :)
Ja han är tidig och duktig på att prata + att jag glömt en massa ord :)
Är vi ute på en restaurang så pratar han med allt och alla hehehe folk tycker det är roligt....:)
Dagis personalen pratar han ihjäl......kommer han bli som sin mamma och Adam??? Ja finns NOG stor risk för det, Adam har aldrig ens förrutom då han var redigt litet pratat orent, annars pratar han klockrent :)

Sandra då.....hahahah jo hon ha poooblem = problem :P Hon sa fel en gång....men det finns ord jag avskyr som hon säger : Och! Skiter väl jag i mm mm :)

Ja även tonåringar har sina pooooblem :)

Japps annars jobbar jag och står i och är så nöjd med det som bara den, mer än heltid, men vad gör det när man behövs på jobbet?

Hörs när vi hörs, ses när vi ses...:)
_______________________________________________________________________________________
Sandra skriver: han kan även säga:
Hej
Hejdå
Tvätta
Städa
& när man säger hejdå så ger han en än slängpuss (i bland) haha =) de va nog allt.. ha det bra alla människor.. byebye.. =)

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

jag råka säga ploblem inte pooblem

2007-10-07 09:51:25
Skrivet av: vickan

Hahahha just tusan så vara, men nästan samma sak :)

2007-10-07 11:33:26
URL: http://vickanen.blogg.se
Skrivet av: DagStjärnan

Ja de e kul med ord ur barnamun.. Tihii.
Har några roliga ord själv som jag hört barn säga.
Telefon=Mormor (Rasmus)
Moped=Mofed (Rasmus)

Ficka=Fitta (Det var väninnans dotter)

NU fick jag hjärnsläpp här.. :-D

KRAM

2007-10-09 11:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback