2007-10-13 22:45:23

Go Kväll! ♥

Jag hoppas verkligen ingen av er jag känner och tycker om får denna skiten jag har, ena stunden känner jag mej helt något så där bra, nästa håller jag på att dö igen.....gör så jäkla ont i halsen....värker så oerhört....Hur FAN kan jag fått hångelsjukan UTAN att hånglas?????????????????????????????
Hmmmmmm ja om man åtminstone hade fått hånglas så man kunde haft något kul och tänka på då man mår så här.....

Jajaja det går över, jag vet..men vill det ska vara borta Nu. På måndag ska jag ta nya njur prover och sådant...för det påverkas av sjukdomen, men hur i helvete ska jag orka gå hem från läkar mott?? Ajja det löser sej också.....

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Kommentarer
Skrivet av: Elin

Ja det är inte roligt att vara sjuk. Gubben min har legat hela veckan, och han hostar fan fortfarande. Men han ska gå till jobbet imorrn, har han sagt för annars mår han bra.

2007-10-14 12:49:37
Skrivet av: DagStjärnan

Hey vännen...
INTE så skoj att vara sjuk. Har själv ont i halsen. Hostar LITE granna.

Kram

2007-10-15 13:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback