2007-10-29 20:35:18

Jaaaaa :) ♥

Idag har man då jobbat igen...skönt att komma tillbaka efter 3 dagars ledighet!  Fast försäljningen gick så där, men som en perfekt säljare så får man lite up side down ibland :)

Jag har läst en så intressant grej idag och det gäller föräldrar och barn och att ALLT man säger och gör över för man på barnen, jag undrar om alla människor tänker så, det tror jag knappast eller så är det så att vissa barn lär får lära sej en massa skit som att förtala andra människor, mobbing, slåss, supa eller vad tusan det nu kan vara.
Det är tragiskt att inte alla människor eller föräldrar förstår att allt dom gör/säger påverkar sina barn.

Nog om detta, jag tycker så synd om en människa som sitter i sin blogg och tjatar då och då om att det är mycket man ska höra innan öronen ramlar av och sedan skriver att man kan få sej ett skratt för mindre, jag säger då bara en sak ang det och det är att hennes Nazistiska takter sitter verkligen i ryggraden på henne ännu! Sitta och skriva och berätta att man förlöjligar saker man hört, det är skrattretande och visar vad låg den människan är, det hon tycker är så skrattretande kanske är väldigt viktigt för någon annan, jag och många med mej i min blogg är mycket förundrade hur folk förlöjligar andra människor, va tusan är man vuxen eller ett barn? Ja eller kanske bara Nazist, ja dom visar ju sin dumhet i att bara ha sitt tänk!

Bara att förstå, vissa ränder går aldrig ut ur vissa människor !

Nu till mej själv, jag ärt så ypperligt lycklig och mår så ypperligt bra, jag har insett vilka vänner jag haft och inte haft, har ju sållat en del under tiden nu i snart 6 år...och mina nya vänner som jag fått på vägen som hjälper mej och stödjer mej i mitt liv där man kan vara 100% ärlig mot varandra, ge och ta och bara vara ett med sina vänner!

Jag har under 5 år helt omvärderat vänskap och vad det står för, därför många åkt på soptippen och är ute ur mitt liv och kommer aldrig få den äran att finnas där mera och det är jag Stolt över att jag kommit så långt i mitt liv! :)

Ja nu är jag klar för kvällen, ska nu se lite tv sedan sova, sedan är det jobb i morgon bitti igen :)

Hörs när vi hörs och ses när vi seeeees :)

Love u all my friends :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback