2007-10-23 21:04:16

Jobba, Jobba :) ♥

Jag är så innerligt glad att jag har ett arbete att gå till varje dag, det finns människor som inte ens har det eller som vissa inte ens kan behålla ett jobb pga misskötsel... Men vi är alla olika som människor och kommer alltid vara.

Min sits är sådan att jag blir glad då lönekuvertet kommer mej tillhanda....och jag vet att jag tjänat ihop dessa pengar :) Så tänker nog absolut inte andra.

Den här veckan jobbar jag:
Måndag 09:30 - 18:00
Tis-Tors 08:00 - 18:00 (själv valt)
Fredag Eg ledig men valt att jobba 07:45-12:00

Blir ju lite extra på lönen inför jul också att jobba över :)

Kom på en sak jag måste tillägga, finns inget så FEGT av människor som att prata andra människor bakm ryggen, att inte ens ha kurage och föra sin egen talan till den det gäller är så Fegt ! Som jag skrev innan, ska man skratta eller gråta, då väljer jag att skratta åt sådana människor, patetiskt! :)

Ja nu ska man sova, lägger mej alltid innan 22 i veckorna..man ska ju vara piggelin på jobbet :)

Hörs när vi hörs, ses när vi ses :)

Kommentarer
Skrivet av: DagStjärnan

Kan inte annat än hålla med dig ang skitsnacket.. Tyvärr e de så vanligt bara...

Kramar

2007-10-25 21:23:11
Skrivet av: vickan

Ja du vännen, tydligen....men men det visar på hru fega , människor är och att dom inte kan vara ärliga och säga det rakt ut istället....Illa Illa...:)

2007-10-26 07:09:57
URL: http://vickanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback