2007-10-23 07:27:38

Ska man skratta eller gråta? :) ♥

Väljer det första.....Jag säger alltid vad jag tycker och tänker i allt, precis allt och det ger ovänner det vet jag.
Men att inte kunna vara ärlig är för mej otänkbart, visst tusan har man dratt en vit lögn då någon frågat hur det är och man svarat helt oki, fast det kanske är skit....Men det är ju ingen lögn som skadar någon eller påverkar någon.

Är man tok ärlig som jag så har folk svårt att ta en för folk är rädda för sanningen för den kan både såra, göra ont, eller bara vara positiv.....eller andra alternativ.

Jag skrev ju en blogg om hur jag uppfattat en annan skribent här och ett inlägg av hennes blogg. Var idag inne och läste på hennes sida, så nu får man tydligen inte reagera på hennes bloggar och skriva själv vad man tycker om det, men det tänker jag fortsätta med vem det nu än är som ger mej insperation till att skriva en blogg.

Alla Människor har rätt till en åsikt och tycka och tänka precis som man vill och det tänker jag fortsätta med, så det så :)

Hörs när vi hörs, ses när vi ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback