2007-10-28 18:52:32

Tjosan HEMMA!!!!! :) ♥

Så underbart skönt med spa, känner mej så underbart avslappnad just nu ska jag tillägga.
Nu ska det fram vart jag vart på spa då, jo i Knutby!
Det kostar 600 kronor för en hel helg!
PÅ fredags kvällen när jag kom dit så käkade vi först och bara pratade och hade det mys :)
Innan läggdags kom det upp på tapeten ang det Knutby vart utsatt för det var en tjej Tina och jag började fråga eller vänta det började med att Åsa Waldau tyckte att jag skulle kika på kläder som dom sålde, nya alltså.
Men jag sa att jag kommer invänta det tills jag gått ner mina kilon :) Och då började Åsa Waldau att prata med mej om vissa saker som var mycket tänk värda och sedan ledde vi oss in på spåret ang den f.d pastorhn Helge Fossmo. Men vad som sades har INGEN utomstående med att göra, jag pratar med dessa människor som mina vänner och då pratar man i förtroende.
Jag köpte då även Åsa Waldau  bok hon skrivit, hann läsa allt utom 30 sidor på spa`t.

På lördagen vaknade jag klockan 6 och undrade vad familjen gjorde....prövade också att ringa någon gång.....Men vid 9 tiden ringde Per och berättade att David precis vaknat!
Vid 10 tiden mötte jag upp min vän Emma och vi käkade frukost ihop, jag hon och hennes make och son :)
Sedan kom min vän Daniel Linde och vi kramades en stund och sa hej! Var ju i somras senast jag såg honom.

Vid 12:30 på lördagen vart det en lång och snabb promenad med Lena :) Underbart skönt och vad bra man mår efter.
Vid 14 en liten fika stund.
14:30 var det Emmas man som hade ett seminarium som jag gillade mycket.
17 Var det mat INDISKT inspererat :) Såååååååå underbart gott :)
18:30 Så var det dags för spa kväll, jag hade ställt upp mej på klippning, massage, ansikts massage och plock av ögon bryn....

När jag vart klippt först av Åsa Waldau så kom hon på iden att något fräckt ska göras med mitt hår hehehe då skulle det helt plötsligt klippas, färgas och slingas :) Och det gjordes, till det bättre :)
När jag fick min klippning så pratade Åsa Waldau  och jag en massa och hon fick mej och inse en sak, det tar jag på slutet :)
Vid 23 tiden så ska Åsa Waldau  ta sin väska och gå hem och då hör vi ett ILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL vrååååååååååål!  hahahahah sedan skriker ALLAAAAAA i KÖR Ja ca 20 damer GALLSKRIKER :)
Hahhaha det hade då kommit in en MUS via fönstret :)
Jag sprang ut och köket och stängde dörren för mej skulle musen inte få :)

Hehehe sedan försvann den och det lugna upp sej så v i lugnande ner oss....och började prata och glömma musen....
Men tillägga ska att innan jag gick och lade mej vid 12 tiden så kikade jag igenom hela sovrummet så där inte var någon mus.

Söndagen fruksot vid 9, och sedan smink kurs vid 10:30, och vid 12 utvärdering och sedan säga hej då till alla :) Tråkigt med sant...Man jag sa: PÅ återseende, Inte hej då :)

NU är det så här: Jag ska sluta identitera mej med den knivskurna Victoria och börja vara Människan Victoria och INGENTING annat. Åsa Waldau läste av mej väldigt fort under den tiden vvi hade gemensamt  + att hon sett flera st program med mej och gav mer råd ang det också :)

Jag har haft en underbar Helg.

Jag har fått underbara NYA vänner som är ärliga och älskar sej själva och andra och vågar vara sej själva. Jag har ju redan sådana vänner sedan innan också :)

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback