2007-10-17 21:28:49

Uppdaterar... ♥

Lite nu då....har inget direkt att skriva..Jo Imorgon fyller Per år....+ att jag inte kommer jobba helgen nu heller, jag har en sådan bra chef som anser att jag ska invänta till läkarintyget gått ut så jag inte åker på någon smeta igen....Kan NI tänka er ?? En Chef som tänker på hälsan före jobb, helt underbart...ska skriva ner en dag vad jag tycker om min nya chef som jag fått.
Inget kommer utlämnas på någe sätt, men jag anser hon är så bra och bra saker framställs sällan, därför gör jag som vanligt tvärtom, ska berätta om det, men orkar inte ikväll :)
Förresten jag mår mycket, mycket bättre nu :)

Ses när vi ses, hörs när vi hörs :)

Kommentarer
Skrivet av: Elin

Gubben ha lega sjuk hela förra veckan, ganska dålig. Han är inte helt bra än, ha rsin hosta kvar. Och nu börjar jag känna av lite halsont, bara hoppas det inte blir värre.

2007-10-20 16:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback