2007-09-22 14:26:17

Fest Igår :) ♥

Med teamet jag jobbar med :) Skit kul hade vi som vanligt, det är helt underbara människor jag jobbar med :)
Var på jobbet redan kl 14 ungefär......och då gick jag runt och pratade med så många underbart goa kollegor :)
Tror inget ställe som jag jobbat på innan har ett sådant bra utbud på kollegor :)
Men det finns några nötskal också men dom behöver man ju absolut inte beblanda sej med :)

Eftermiddag kl 16:15 gick vi ner på en afterwork, gick bara på 156 kr, med 3 cider och nachos med diverse dippar, skit gott :)
Vid 18:30 tiden gick vi till En kvinnlig kollega för att fortsätta festa :) Jag vart rätt så knök på krogen redan, inte druckit på länge och bara drar i mej 3 stora cider, ganska så fort, men efter promenaden så vart jag bättre och alkoholen försvann, trots att jag drack 3 st till på 50 cl :) Men vad tusan gör det hade skit kul :)
Dansade dansbands dans....Hahahahaha ni som känner mej vet att jag INTE kan sådant i valiga fall, men men har man kollegor som då är manliga som bjuder upp så....:)Får skylla på fyllan :P

Jag gick hem från partyt och kom en bit på gatan och började prata med några killar som jobbar på banverket och dom tyckte inte jag skulle gå hem själv, utan han följde mej sista biten, en snäll människa :)

Ja det var det hela och i morse då jag gick upp kl 07:30 så mådde jag kanon bra, så härligt så :)

Hörs när vi hörs, ses när vi ses :)

Kommentarer
Skrivet av: Emma

Härligt att ni hade det bra :) Alltså ang Milano. Jag valde mellan att packa ner ett extra par skor eller dig, och jag valde skorna för att dom passade så bra med den väska som jag skulle ha med mig ;) Syns till veckan! Kramar/Emma

2007-09-22 18:31:29
URL: http://emmabo.blogg.se/
Skrivet av: Vickan

Mehh vet du vad??? :( Välja mellan mej och ett par skor..heheh då borde JAG hägra :)

2007-09-22 19:17:03
URL: http://vickanen.blogg.se
Skrivet av: Gisse

Man har det alltid kul ute på krogen asg

2007-09-22 22:21:46
Skrivet av: DagStjärna

Bra att du hade skojigt.
O att du slapp att gå ensam hem, inte bra att vara ute ensam i
mörkret ju... Tihii

2007-09-22 22:38:35
Skrivet av: Linda aka Candyrose på lunar

Vilka schyssta människor/man som ville följa dig hem ;) Kul att du hade skojsigt oxå :D

2007-09-24 18:02:16
Skrivet av: Elin

Hehe, ja men visst har man kul ute på krogen. Vi ska ut nu både fredag å lördag, fanken va pigg man är på söndag, fniss!

2007-09-24 19:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback