2007-09-07 14:47:30

Fredags eftermiddag :) ♥

Kom hem efter en underbar promenad i det underbara vädret som visar sej ute nu :)

Fick då ett mail av en vän som vart inne på en hemsida , alltså hon som bor i sthlm och som tydligen sitter och berättar sin erfarenhet av galningar eller dylikt, har inte ens orkat engagera mej att gå in och kika...för jag bryr mej inte. Men ibland måste jag kommentera som det här då jag fick skickat till mej idag.

Är man inte själv ganska galen om man sitter och snackar skit om folk ena stunden om folk som har god kontakt med en människa som knivskurit en gravid kvinna i magen i vecka 31, hon tyckte dom var total skit!
Men efter att jag sagt upp kontakten med henne så började dom duga, hon som mamma till 1 barn väljer att ha kontakt med folk som tycker det är OK att gå och knivhugga folk hur som helst pga att man inte vill bli pappa.

Men jag fick hjälp att minnas en sak idag från ganska lång tid tillbaka, då denna tjejen och jag också var osams då VALDE hon också att prata med dessa människor, sedan vart hon och jag sams och då var tydligen inte dom pratanndes mera utan då var dom skit igen.
Men helt ärligt så tror jag det är som en f.d vän i Västervik sa från början, dom har nog haft kontakt hela tiden.

Men räkna med att det är bebis nivå, är jag osams med dej så pratar jag med dom, är vi sams så pratar jag inte med dom....helt sjukt och en galnings verk.

hehehe roligt att se att beteendet kommer tillbaka på den människan Är man inte själv lite galen när man beter sej så? Innan man dömer andra (som den här människan har lätt att göra) så ska man rannsaka sej själv!

hehehe hon trodde säkerligen INTE jag skulle minnas 1:a tjaffset vi hade och hur hon då på EN gång började prata med dessa människor och NU upprepar det sej igen, fint normalt mönster va? NOT som alla säger....:)

kanske var det sej själv den här tjejjen menade när hon skrev om galningar? för beter man sej så här då är man galen, enligt mej :)

Hörs när vi hörs, ses när vi ses :)

Glöm inte komentera mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback