2007-09-04 09:41:57

Idag....:) ♥

Är man lite halvseg efter en dag med massa kul igår :) Fram till kl 12:30 så slappade jag och David här hemma, sedan gick vi och hämtade Adam för att vid 13 vara på öppnaförskolan....David har utvecklats så mycket på så liten tid, han pratar med allt och alla, jag behöver absolut inte vara i närheten  (samma rum) eftersom han tyr sej till alla....kan ju vara både för och nackdelar med det, men jag är hel nöjd att han inte är ett barn som gallskriker så fort det kommer någon ny vuxen :)

Vi var på Öppnis till kl 15:15 ca, sedan gick vi till Barnmott och hämtade ett brev till Sandra och efter det så beställde vi insulin till Sandra som tyvärr va slut och  som Per skulle åkt in och hämtat nu på förmiddagen, men skit samma tar det imorgon bitti :) Men så dåligt minne man har :)

Vi kom hem till 15:40 tiden, då fick David lägga sej en stund och vi andra gjorde inte så mycket...iofs Per jobba....så vid 17:00 tiden gick vi till stan för att kika och möta Per vid 18 då han sluta, eftersom vi skulle åka till en affär ca 40 min från oss eftersom dom hade vinter overaller för 199 kronor, köpte  2 st till Adam och en till David, kommer lägga in dom här senare...

Köpte på en marknad i stan för ett tag sedan en sådan skit tuff skinn jacka till David med vantar också....kommer lägga in bilder på det snart också...ska bara ta kort på dom. Har även hittat en skit bra regn overall till David så han slipper  regnställ, bara drygt med sådana på små barn.

Idag då....Jo idag ska jag ringa Cissi och se ......jag skulle nog hjälpa henne med en sak i morgon förmiddag och hon mej med en sak...bra när man kan dra nytta av sina vänner och ge nytta tillbaka...hennes son är några månader äldre än David :)

Jag har sorterat bland mina vänner rensat ut dom som inte gett mej någonting eller på andra sätt är dåliga för mej. Jag har börjat tänka mera på mej själv och vågar nu mera säga ifrån och är INTE längre rädd för vad folk ska tycka om mej, det skiter jag föga i, antingen gillas man mej, eller så gör man inte, sådant e livet, dessamma gäller nog dej med mej. Mera Egotripp och mera självförståelese och själv lära om sej själv! I 1:a hand ska man ta hand om sej själv, annars har man inte ens ork att hjälpa andra! :)

I Oktober ska jag på SPA en hel helg och jag ska flyga till spat :) Så det är en bit från mej kan man ju säga :) Kommer dit på fredag åker hem på söndag det är kristna vänner som har detta Spat och jag är evigt tacksam att jag fått den förmånen och hela helgen inkl mat kostar BARA 600 kronor + flyg 900 kronor, det är billigare att flyga än att åka tåg....Tur för mej, för tåg resan tog så mycket längre tid :)

Nu ska jag slappa en stund framför Montell show, för snart hinner man ju inte följa sådant eftersom man ska jobba :)

Hörs när vi hörs, syns när vi syns :)

Kommentarer
Skrivet av: Gisse

Så underbart md spa jag kommer asg krmais

2007-09-05 16:40:50
Skrivet av: vickan

Jaaaaaa häng med, så underbart härligt ska d bli :)

2007-09-05 21:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback