2007-09-08 17:11:52

Inte alls förvånad :/ ♥

http://www.expressen.se/nyheter/1.831394/nu-ar-bada-misstankta

Eftersom det INTE hittats några bevis på att någon tagit barnet så har jag LÄNGE misstänkt att det vart så här som dom nu misstänker och tyvärr är det grotestkt om fallet är så....men inte förvånande eftersom samhället är så sjukt....:/

Ingenting förvånar mej länger om jag ska vara ärlig, jag tror människor kan gå hur långt som helst för att få sin vilja/göra som dom vill för egen vinnings skull......

Om det nu är så att föräldrarna drogat sitt barn i detta fallet så UNDRAR jag hur fan man kan göra så mot sitt eget barn. Helt jävla sjukt om det stämmer...men som sagt ingen förvånar...mig längre i hur jävla sjuka människor är.

Som sagt Galningar finns det MASSOR av! :P

Nje, Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Kommentarer
Skrivet av: Dead

håller med idg att samhället är helt sjukt ;//

2007-09-08 17:25:41
URL: http://doden.blogg.se
Skrivet av: Vickan

Dead: Japps det är det.

2007-09-16 11:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback