2007-09-19 21:23:29

Min sjuka dator....:/ ♥

Min bärbara dator visade tendenser till att vara sjuk.....igår...en fläkt la av...och bilden vart skum...så igår fick han åka till data doktor så idag har han blivit väl omhändertagen....Men idag är han livrädd min data för operation tror jag....för idag är han hur piggelin som helst och får komma hem imorgon igen *jippi* :)


Sedan till något helt annat, jag har haft sms kontakt med en kille på lunar som har tjej och som jag ansett som en lunar vän. Men för 100000 ggn får jag inlägg på lunar att jag aldrig hör av mej via sms, han har sagt det både på lunar och via sms innan och jag har förklarat att det kan bero på att man kanske inte har råd eller inte hinner.....Men inget verkar ha gått in så idag skällde jag ut han via sms.....så förbannat trött att upprepa mej 10000000 ggr.

Hörs när vi hörs, ses när vi ses....:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback