2007-09-05 21:15:33

Onsdag :) ♥

Är eller var det idag, för nu är ju dagen snart över.....:) Går så fort så :)
Var och hämta sonen på skolan idag också, han ville absolut inte med hem *skrattar* Och i morse ville han inte ens gå till skolan, pga att han ville vara hemma...han var skit trött :)

Idag på eftermiddagen ringde min mobil också, det var Davids dagis som ringde i och med att vi lever skyddad och allt sånt strul så tar det flera veckor ibland innan vi får våran post....så dom ringde och berättade att dagis fröken kommer hem till oss imorgon kl 10.....kanon framförhållning, not, men varför haka upp sej på det? :)

Just nu håller jag på att rannsaka alla mina gamla vänner och även sådana jag haft ett tag....har lärt mej en massa på sista tiden ang vänskap och jag har kommit fram till att det finns flera st nya vänner och nyare som jag känner så mycket gott för som får MEJ att må bra och JAG dom, hoppas jag :)

Jag kommer fortsätta rensa sk vänner efterhand om det skulle behövas, kontakter som man mår dåligt av ska man inte ha eller som gör en illa på ett eller annat sätt.

Jag har blivit så mycket starkare i det, att kunna säga ifrån och se vad som får mej att må skit, den egenskapen borde alla människor ha......jag har fått bygga upp den sista tiden pga svek från f.d vänner. Man lär sej så länge man lever :)

Ja då ska vi ta Lunarstorm....jag pratar med så många underbara människor där och vad jag förstått så verkar det vara krig åt alla olika håll, jag har BETT om att INTE bli inblandad och Kommer fortätta med det, för jag vill absolut inte hamna mitt i något skit pga att jag pratar med den eller den andre......= Jag diskuterar inte skitsnack med någon ang  bråket som är, jag vet inte ens va fan det handlar om, mer än att alla verkar prata skit om alla.....eller vad man ska kalla det.....Jag hoppas Innerligt att det löser sej för er inblandadee så NI kan vara PÅ Lunar igen för att ha roligt :)

Nu ska det sovas tidigt här ikväll igen, sonen vaknar ju kl 6 nu för tiden så man vill ju vara utvilad på morgonen :)

Hörs när vi hörs, ses då vi ses....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback