2007-09-24 20:54:38

Tjosan I Trosan eller i kallingen? :OP ♥

Nu jävlar är det mindre än 3 dgr kvar tills jag börjar jobba, nu har jag blandade känslor...ena stunden vill jag jobba, nästa inte....:/
Men men på fredag när man väl kommit dit så kommer man må bra och det kommer kännas kanon :)
Det börjar med utbildning, har ju tappat en del på 2 år hemma :)
Men men...Imorgon visning igen av huset, vill så gärna bli av med det.....Håll alla tummar för det mina vänner.
Pga den där människan i Sthlm som har alla våra uppgifter & har börjat prata IGEN med min ex vänner så vi lever under en extremt stressad situation nu.....Men det förstår ALLA utom den människan och hennes make.
Dom förstår inte ens att Adam får gå ut själv längre. Hon förstår inte ens vad hon fixat  för utgångs läge för sonen och oss, är det tröghet och dumhet?? Ja absolut får jag höra när jag berättar det för folk eller som jag skrivit innan, hennes NZ fasoner som tar sej ton så hon skiter i andra helt och fullt.
Jag själv vill kalla människan barnmisshandlare som utsätter Adam för det här jävleskapet att INTE ens kunna gå ut eller röra sej fritt i sitt eget hem/gård/skola mm mm. Men det är min personliga uppfattning om människan och den kan INGEN ta ifrån mej. Och alla som jag nämt min personliga uppfattning till håller med mej, gör du?

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.


Kommentarer
Skrivet av: Gisse

Fy faan detta är ju hemskt att folk ka hålla på så kram

2007-09-25 07:23:32
Skrivet av: CelindaGirl

Fattar inte hur urbota dum vissa människor kan vara...fattar trögt...måste de ju helt enkelt göra.

2007-09-25 09:21:36
Skrivet av: Elin

En del människor är ju fan inte kloka. Inser dom verkligen inte vad dom utsätter er för, och Adam?
Man blir rent ut sagt förbannad.

2007-09-26 21:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback