2007-09-03 11:26:46

Tror inte... ♥

Mina ögon, idag skrev den här tjejen i min blogg...kommentar alltså, hon tycker jag lägger ner för mycket tid och energi på detta, hur fan kan man lägga ner för mycket tid och energi på att ens SON ska vara säker???  ALL TID som behövs för min sons säkerhet kommer HAN att få hur mycket TID det än ska ta! Själv ska den här tjejjen vara mamma??? Trodde en annan mamma skulle förstå att man GÖR allt för sitt barns säkerhet, men ikke, tydligen.
Människan har inte ens förstått att det handlar om sonens säkerhet, kan inte vara tydligare än så här.
Mina barn kommer ALLTID i 1:a rummet för mej likaså deras säkerhet!

Sedan vill jag INTE ha mera INLÄGG av dej, du har BETT mej låta ER vara, LÅT DÅ MEJ VARA! Enkelt va? eller kan man förklara det tydligare...?

Kommentarer
Skrivet av: Gisse

Klart att man skyddar sin son herregud vad tror folk med jisses kram

2007-09-03 12:08:08
Skrivet av: Elin

Men vad är det för IDIOTI? Klart man försvarar/skyddar sina barn. Ja fy fasen säger jag, vissa förstår ingenting.

2007-09-04 11:34:18
Skrivet av: Vickan

ja ni har alla rätt :)

2007-09-16 11:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback