2007-09-03 07:46:53

Uppdatering om livet då :) ♥

Tjosan :)

Vad har hänt i mitt liv sedan senaste då...bra fråga :) Per går på jobb efter 4 veckors semester idag..sonen och dottern ska till skolan, David och jag blir ensamna hemma till kl 13 ungefär....tusan den 28 september börjar jag jobba också :)
Skönt att komma tillbaka till jobbet, helt klart, underbart att man har ett jobb att gå tillbaka till, inte många som har.

Ni alla som mejlat hur det gått med den här f.d vännen i sthlm som sitter på ALLA våra uppgifter, hemnr, hemadress, ja allt.....som rör vårat boeende. Har mejlat mej efter att jag pratat och smsat med hennes man, men hon anser sej göra rätt och ska fortsätta ha kontakt med dessa människor. Helt sjukt, människor HON förtalat som bara den men nu när jag sagt ifrån att vara hennes vän då duger dom *skrattar* Så betedde man sej på dagis ungefär.

Hon skrev också att hon inte hade något att dölja för polisen så dom var välkomna att höra av sej *skrattar* Hur FUNKAR en änniska som frivilligt vill bli involverad i en polisutredning?? Det ser ju jätte fint ut i framtiden när mansöker jobb där papper på belasning te.x behövs :) Ska man skratta eller gråta så väljer man det enklaste att skratta, för den personen får mej inte att spilla några tårar, har vart så mycket lögner från dennes sida och jag kommer att visa mailen här i min blogg, men måste ta bort alla namn som står först :) För dom som INTE var smarta nog att veta så får man inte skriva ut namn eller dylikt på personer utan deras vetskap/förfrågning.

Det mest jäkliga är att en f.d vän från Västervik varnade mej för detta för ca 6 månader sedan, kanske längre tillbaka, hon sa till och med, är du säker på att dom inte haft kontakt under eran tid också.....och vad hon skulle ha rätt.....hon förstod redan då att dom hade kontakt då vänskapen avslutades...mellan hon i Sthlm och mej...jag sa upp vänskapen pga lögner och NZ fasoner från dennes sida. Sådant kan jag vara utan.

Men att sträva efter som jag skrev innan att var med i en polisutredning säger mycket om en människa.....:)

Jaja ha en bra dag mina vänner så kommer mina och hennes mail publiceras här :)

Ha en bra Måndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback