2008-12-15 18:26:56

Hahahahaha :) ♥

Vissa bloggar går jag enbart in till och läser för att få mej ett gott skratta, lixom varje dag/gång det skrivs i vissa bloggar så håller man humöret uppe och ett gott skratt förlänger livet :)

Iofs är det nog inget snällt skratt från min sida för vissa bloggar e så nedrans patetiska så det är inte sant och sådant roar mej i massor :)

Jag har 3-6 bloggar som jag har på det sättet, några vet antagligen vilka dom är :P *skrattar*

Ja fy bubblan vad vissa e eländiga och patetiska, men inte dömer jag för det inte, jag bara skrattar :P

En hostande och skrattande Victoria lämnar nu skrivandet för en stund :)

Men du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se
[email protected]

Kommentarer
Skrivet av: Elin Markusson

Ja en del har ju många rätt, haha!

Men skratta är bara bra. :)

2008-12-16 18:03:13
URL: http://metrobloggen.se/tusenideer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback