2008-12-23 18:32:28

Helvete... ♥

eller vart fan befinner man sej, nu skräder jag inte orden, men är så jävla förbannad....tror ni inte David vakna med feber!!

Fan inte vart annat än sjuka en tid nu....så less.....kan man kasta in sej själv någonstans och bara försvinna....
Blir inte bättre av att Adam håller på som han gör.....ja det kommer att finnas med i boken, kommer ej skriva mer om det än att man går på knäna....

Samtidigt som allt detta så lagar jag julmaten...och ska städa av en del....blir det någon Bingolotto ikväll med Adam eller kommer allt kantas av sjuk David och julmat....

Jag har bara velat ha en ända julklapp och det är att vi skulle få vara friska under julen....men det sket sej på en gång...jag måste vart så jävlig i mitt förra liv eftersom det alltid blir så här.....

Nje nu tillbaka till maten och David....




Men du:
Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se
[email protected]

Kommentarer
Skrivet av: Linda

Inte kul om David blir sjuk till jul :( Men skickar en kram till dig och önskar GOD JUL! <3

2008-12-23 18:46:04
URL: http://storstrumpa.blogg.se/
Skrivet av: Linda

Finns du på FB? facebook ;)

2008-12-24 09:22:09
URL: http://storstrumpa.blogg.se/
Skrivet av: Ingela

Hittade hit genom M Antonsson och hennes bok



Vill bara önska dig en God Jul!



2008-12-24 09:26:08
Skrivet av: Anna

God Jul på er krama

2008-12-24 11:18:33
URL: http://myzsol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback